Connected 12+

Connected is het Engelse woord voor ‘verbonden’. Een perfecte naam voor ons kinder- en jeugdwerk. Met Connected willen we de verbinding vormen tussen de kinderen & jeugd en de kerk. Ze in contact brengen en houden met God, Jezus en het geloof,  is wat centraal staat. We willen een ontmoetingsplek zijn waar de jeugd graag naar toe gaat en waar men in staat is meer over zichzelf en het geloof te ontdekken.

Dat Connected met een ‘c’ begint, is dan ook niet toevallig. De ‘c’ staat voor christen en christelijk, daar draait het om bij al het georganiseerde kinder- en jeugdwerk.

Connected is in september 2014 gestart als ‘samensmelting’ van club en catechisatie. Het was bedoeld als een nieuwe start van het jeugdwerk. En dat is wat ons betreft gelukt. Want nu is Connected niet meer weg te denken. Het hoort bij onze kerk. En dat is een groot compliment voor de leiding.