Oud Papiercommisie

Zou u ervoor willen zorgen dat het oud papier op deze zaterdagen goed verpakt uiterlijk om 9.00 uur bij de weg klaar staat? Alleen zo bent u er zeker van dat uw oud papier wordt opgehaald. Alle vrijwilligers rijden hun route namelijk maar één keer. Ook kunt u op deze zaterdagen tot ca. 11.15 uur het oud papier zelf aanleveren bij de containers op de parkeerstrook tegenover de kerk. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

De Oud Papiercommissie

zaterdag 10 februari
zaterdag 20 April
zaterdag 22 juni
zaterdag 24 augustus
zaterdag 19 oktober
zaterdag 14 december

Stimuleringsprijs oud papier inzameling

Op 30 maart 2023 werden de jaarlijkse prijzen voor het inzamelen van oud papier en karton uitgereikt door de gemeente Dantumadiel. Wethouder Gerben Wiersma heeft de stimuleringsprijs overhandigd aan de prijswinnaar van de eerste prijs: Gereformeerde kerk Driezum-Wâlterswald.

Zij hebben in totaal 7,9% meer oud papier ingezameld dan het jaar ervoor. De prijs bedraagt een bedrag van €250,-. Wat een mooi resultaat voor dit vrijwilligerswerk! Gefeliciteerd!