Expeditie-tsjinst

De Expeditie-tsjinst is een initiatief van de Gerefomeerde Kerk Driezum-Wâlterswâld. Een maandelijkse dienst vol inspiratie, muziek, ontmoeting, bemoediging en herkenning. Met aandacht voor de kinderen en de jeugd. Een toegankelijke dienst voor iedereen, juist ook als je niet zo vaak (meer) in de kerk komt. Voel je welkom!

Volg onze expeditie:

Expeditie-tsjinsten 2024

Zondag 17 maart
Zondag 7 april
Zondag 19 mei
Zondag 16 juni
Zondag 13 oktober
Zondag 1 december

Vanaf volgend jaar (2025) zullen de Expeditie-tsjinsten op een vaste zondag in de maand georganiseerd worden.

Heb je suggesties of ideeën voor de invulling van de Expeditie-tsjinsten? Stuur ons dan een e-mail:
Wil je op de hoogte blijven? Volg ons dan via de socials:
Bekijk hier de dienst op Pinksterzondag 19 mei:

In het nieuws

Ook de regionale nieuwswebsite RTV-NOF besteedde aandacht aan onze nieuwe Expeditie-tsjinsten!
Lees hier het hele artikel: www.rtvnof.nl/expeditie-kerkdienst-in-driezum-walterswald