Expeditie-tsjinst

Expeditie-tsjinst Pinksterzondag 19 mei
Pinksteren…. Dat is toch de fietselfstedentocht, een lekker lang weekend en gezellig naar de camping? Veel mensen hebben geen idee meer wat we met Pinksteren vieren. Het is misschien ook wel de lastigste van onze christelijke feestdagen: de uitstorting van de Heilige Geest. Tijd om het vuur van de Heilige Geest op te stoken! Wat doet de Heilige Geest voor en met ons? Voorganger Ronald Bouw neemt ons mee naar het echte Pinksterfeest. Met livemuziek van singer-songwriter Jildou Bakker uit Damwâld. Ook komen Ein en Stein weer langs om iets spectaculairs te maken met de kinderen van Kids Connected.

De dienst begint om 10.30 uur, maar we beginnen eerst met een kopje koffie, thee of ranja. De inloop is vanaf 10.00 uur. Voor de kinderen tot 4 jaar is er kinderoppas en voor de kinderen van de basisschool is er Kids Connected.

De Expeditie-tsjinst is een initiatief van de Gerefomeerde Kerk Driezum-Wâlterswâld. Een maandelijkse dienst vol inspiratie, muziek, ontmoeting, bemoediging en herkenning. Met aandacht voor de kinderen en de jeugd. Een toegankelijke dienst voor iedereen, juist ook als je niet zo vaak (meer) in de kerk komt. Voel je welkom!

Volg onze expeditie:

Expeditie-tsjinsten 2024

Zondag 17 maart
Zondag 7 april
Zondag 19 mei
Zondag 16 juni
Zondag 13 oktober
Zondag 1 december

Vanaf volgend jaar (2025) zullen de Expeditie-tsjinsten op een vaste zondag in de maand georganiseerd worden.

Heb je suggesties of ideeën voor de invulling van de Expeditie-tsjinsten? Stuur ons dan een e-mail:
Wil je op de hoogte blijven? Volg ons dan via de socials:
Bekijk hier de dienst op Pinksterzondag 19 mei:

In het nieuws

Ook de regionale nieuwswebsite RTV-NOF besteedde aandacht aan onze nieuwe Expeditie-tsjinsten!
Lees hier het hele artikel: www.rtvnof.nl/expeditie-kerkdienst-in-driezum-walterswald